RSS

Újra frissül

Í­rta: BeVi@Ózd (törölt) ; 2009.02.11. 12:07

Sziasztok!

Ezt a blogot már befejezettnek tekintettem, nem szándékoztam újabb bejegyzéseket létrehozni.

Úgy látom elég sok komment született aminek örültem is. A napokban több olyan esemény is történt a környezetemben amit szeretnék nektek megírni, tudomásotokra hozni. A kommentekben, üzenetekben (amit még most olvastam, eddig besem jelentkeztem a fiókomba) feltett kérdésekre reagálni szándékozom. Így egy jókora csokor bejegyzést kapásból létre is hozhatok.

Üdvözlettel:

BeVi@Ózd, szerkesztő

szólj hozzá : frissítés post új aktivitás

A bejegyzés trackback címe:

https://romasors.blog.hu/api/trackback/id/tr17936692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Nem megy? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása